kurs i Oslo imorgen!

Hei!

Imorgen så skal jeg og noen flere fra min klasse og den andre klassen til Oslo på kurs for ungdoms bedriften. Vi starter klokken 13.00, så det er litt deilig at jeg får sovet litt lengre. Så slutter vi 15.00 og heldigvis tar det ikke lang tid med tog hjemover igjen, istedenfor den lange reiseveien med buss og tog fra skolen haha. 

Nå sitter jeg å slapper av i senga med musikk, ikke så veldig mye annet å gjøre hvis man ikke har penger til å dra ut. Det er skikkelig irriterende faktisk å ikke ha penger, så jeg må nok søke etter jobb snart. Det hadde vært veldig deilig med litt penger!

Hva skal dere imorgen?

4 kommentarer
    1. I morgen har jeg ingen planer 🙂 får ta det som det kommer 🙂 Ønsker deg en riktig god kveld videre 🙂 Stikk gjerne innom bloggen og legg gjerne igjen en kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg