er jeg alene om det?

Hei!

Idag så har vi hatt ungdomsbedrift på skolen, så jeg og gruppen min har fått jobbet litt sammen. Det har vært sykt kaldt idag og jeg gruer meg bare mer og mer til vinteren nå. Jeg som “liksom” hadde gledet meg til vinteren, med store varme jakker og uggs. Neida, nå vil jeg har sommeren tilbake! Jeg ville gjerne hatt masse varme nå og bare kjenne solen steke på kroppen. Denne gangen skal jeg ikke klage på at det er for varmt, som jeg nesten alltid gjør hver sommer. Men man blir jo selvfølgelig lei varme, men varme er sååå mye bedre enn kulde (selvfølgelig haha). 

Jeg gleder meg til jul da, det kommer til å bli så utrolig koselig! Denne julen skal jeg være hos mamma, for ifjor var jeg nemlig hos pappa. Skal bli så godt med julemat, gode kaker og åpne gaver som alltid er like spennende selv om årene går haha. Nå får jeg virkelig julestemning, gjør ikke dere? Heldigvis har ikke snøen kommet sier jeg bare. Håper den kommer så sent som mulig, for kulde er noe av det verste jeg vet og jeg blir så veldig fort kald, uffameien. 

Bursdagen min nærmer seg da og det skal bli deilig å endelig bli 17! De fleste i klassen min og i parallellklassen min har fylt 17 år forlengst og dem blir snart 18 liksom. Skikkelig urettferdig at jeg har bursdag i Desember, men men det får jeg jo ikke gjort noe med akkurat. 

 

Dette er virkelig verdens søteste og herligste hund! Noen av dere som også har hund? Hvilken rase? Dette er phalene 🙂

 

Er jeg alene om det, eller er det fler som gleder seg til varmen igjen? Har noen av dere bursdag sent?

Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg