påsken på hytta

Idag har vi vært litt ute i solen, også har vi gått på en liten luftetur og hundene løp fritt rundt omkring. Solen skinner mye her oppe på fjellet, så det er deilig 🙂 Vi spiste frokost rundt 10 tiden og tenkte kanskje å dra til Skeikampen, men det ble ikke noe av. Idag skal vi bare være på hytta og slapper av siden vi kom hit så sent inatt, så da drar vi ned til Lillehammer imorgen. Der har jeg ikke vært på kjempe lenge og jeg syntes Lillehammer er en så koselig liten by, med mange søte butikker og steder. 

Men dere, det er ikke så lenge igjen til påskeferien er over og skolen starter igjen på onsdag, noe som er så utrolig kjedelig 🙁 Vi skal rett på praksis når ferien er over på onsdag, så da skal jeg på praksis til barneskolen. Jeg kunne ønske ferien ihvertfall varte i en måned, så vi kunne innstilt oss til at skole starter, for vi rekker ikke å innstille oss på så kort tid. Men vi må bare kose oss og nyte ferien så lenge vi har den, ellers går tiden mye kjappere! 

Utsikten her er vi veldig heldige med ja, for vi ser utover fjellene og får mye sol på denne siden!

Her på hytta har vi nok av påskegodt for å si det sånn, så det blir mye godt på oss 🙂

Hva syntes dere?

8 kommentarer
    1. Utrolig fin blogg du har! jeg trenger noen råd når det gjelder kjæreste, jeg er litt lubben, har ikke mellomrom mellom beina og heller ikke flat mage. Jeg er veldig redd for å vise meg i undertøy for typen min ettersom jeg ikke er fornøyd med kroppen min, hva skal jeg gjøre? 🙂
      Tenkte å spørre deg ettersom du har kjæreste og vil vite hva du tenker! 🙂

    2. Mia: Skjønner, men jeg kan dessverre ikke si så mye om du ikke snakker med meg på en chat. Jeg har et tips og det er: vær deg selv. Hvis han elsker deg, så bryr han seg ikke om hvordan du ser ut. Det er innsiden som tels 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg