Lillehammer

Istad dro vi til Lillehammer og kikket litt rundt i butikkene. Lillehammer by er en så koselig og gammeldags by. Jeg kunne gjerne bodd her, om det ikke var så langt unna alt, som Lillestrøm osv. Men ihvertfall, istad tok vi oss en kopp kaffe og en liten god bit. Jeg spiste en veldig god eple og kanel muffin. 

Jeg tok med kameraet, så jeg kunne legge ut bilder fra litt andre steder. Er litt bedre for dere å lese bloggen min om jeg har litt forskjellige bilder, enn å nesten se samme bilder hver dag, er dere ikke enige? 🙂

Jeg syntes det var så kult, så måtte bare ta et bilde hahaha 😀 Minner meg faktisk litt om London, for der har dem også sånne biler utenfor butikken på veggen!

Så spiste vi litt Thailandsk mat, som var utrolig godt!

Jeg likte den her, så måtte ha bilde med den! Er det ikke sånn de brukte i en episode på Gossip Girl? 🙂

Meg og min vakre mamma!

Har du vært i Lillehammer by før?  /   /   Hva syntes dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg