Jeg vil hjelpe og vise empati

Hei!

Jeg fikk svært mange flotte meldinger på det innlegget jeg la ut inatt 🙂 Jeg håpet virkelig på at det innlegget ble bra og jeg brukte ordentlig tid på å skrive. Jeg satt helt oppe til klokken 3 inatt bare fordi jeg fikk lyst til å skrive om mine meninger. Jeg har aldri skrevet et slikt innlegg før, så det var spennende å se hva dere syntes. Jeg har fått høre flere ganger at jeg er flink til å sette ord på ting og at jeg er flink til å beskrive detaljer. Jeg blir veldig glad av å få høre sånt 🙂 Jeg får bare lyst til å blogge mer når jeg får masse fine tilbakemeldinger. Allerede nå så har jeg over 600 lesere, så tidlig på dagen, men det er nok ettersom jeg skrev det innlegget inatt og flere hundre trykket inn på det. 

Jeg vil bare takke dere, mine kjære søte, snille lesere. Dere får meg så utrolig langt opp. Jeg føler meg bedre med engang jeg har sett at dere har vært innom bloggen. Det betyr mer enn dere tror. Jeg vil være her for dere om dere har problemer med noe, send meg mld på Facebook. Jeg er åpen med å fortelle dere at jeg har et ekte hjerte, et varmt hjerte for alle gode mennesker der ute. Jeg vil hjelpe og vise empati til de som ønsker det!

You make me happy. You make me smile 🙂


Jeg vil takke dere for hvor langt dere har fått meg. Mine “blogg mål” har kommet i oppfyllelse og det er nemlig det å ville fortsette å blogge, uten å føle tvang til det. Jeg føler bloggen er et hjem for meg. Jeg skriver som oftest hva jeg har på hjertet og det er ikke alltid så lite. Alle innlegg er ikke like spennende, eller morro å lese. Jeg tar bloggen på alvor og leker ikke med mine innlegg, hvis dere skjønner. Takk for at akkurat du har vært inne på min blogg og lest! Jeg ønsker at min blogg skal gjøre hver og en av dere glade. At dere får lyst til å lese bloggen min hver dag, være en leser og gi meg masse tips til hva jeg kan skrive om, og hva jeg kan lage video om 😉

Jeg skal prøve å ikke gjøre dette innlegget så langt, at det blir kjedelig å lese. Idag så er det ikke noe sol, som jeg håpet på at skulle bli. Vi får se hvordan dagen idag går, men jeg vet ihvertfall at idag så blir det taco kveld og filmer 🙂 Det skal bli koselig. Jeg kommer nok til å ta noen bilder, så legger jeg ut når jeg får tid. Hundene mine ligger ved siden av meg på sengen min, som alltid. De gir meg alltid så mye selskap når jeg sitter i sengen. Da får de som oftest lov til å ligge ved bena mine haha. 

 

 

Hva syntes dere?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg