Victoria’s Secret spray og Baby lips innkjøp

Hei!

 

For noen dager siden var jeg på strømmen og kjøpte meg Victoria`s Secret spray i mango og Baby lips. Jeg kjøpte sprayen på Glitter og den kostet 178 kroner 😀 Jeg skal søren meg kjøpe meg en til, neste gang jeg er der. Det er ikke overalt man får kjøpt disse akkurat! Søsteren min har en del av dem, og de kjøpte hun i USA da vi var der. Visste faktisk ikke at Norge, eller Glitter hadde sånt. Det var tydeligvis nytt. Glad det finnes der da!!! Slippe å reise til utlandet for å få tak i en body spray liksom. Denne baby lips leppestiften er ny og er knæsj rosa og da mener jeg helt knæsj. Jeg elsker det!! ♥


 

Hvilken av body sprayene har du?

5 kommentarer
    1. Har det på Europris også til 99 kr (I perioder), har sett det tidligere og igjen denne uka 🙂 Men vår lokale Europris hadde bare tre dufter, så var jo ikke store utvalget. For det e vel en del flere? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg