Pass på hva du sender på snapchat!!

Tar du bilde eller video, så vil alt bli lagret automatisk hos snapchat. De som eier snapchat. Bare du tar video eller bilde, så har dem det. Ikke bare hvis du sender det, men hvis du også velger å slette det bildet du tok eller videoen. Jeg har hørt mye om dette nå og jeg ser mange deler det videre og videre. Derfor velger jeg å dele det her på bloggen.

Pass ekstra godt på hva du tar bilde/video av. Disse bildene kan bli solgt, redigert på, sendt til andre land og brukes til mye mer enn bare det. Vennligst del dette!

Snapchat har oppdatert seg til mye bra, med ekorn stemme, mørk stemme og den jeg syntes er aller best er dwn som gjør alt baklengs. Dette har blitt veldig populært! Jeg bruker det mye nå og syntes det er morro at snap har kommet med sånt. Det har jeg ventet mye på.

Før sa dem bare at alt ble lagret, men nå er det oppdatert ordentlig og det er helt sikkert nå at alt blir lagret.

Del videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg