Justin kommer tilbake!

Det er sagt at Justin Bieber kommer tilbake til Norge. Vi vet ikke når, men jeg fikk vite at han kommer tilbake i 2016 med en stor verdens turné!

Da håper jeg at alle fans blir fornøyde og at han ikke stikker fra scenen. Jeg forstår han godt. Ingen super stjerner som han liker å bli tatt på den måten når han sier stopp. Fansene prøvde å ta genseren han tørket opp vannet med, da ble jeg irritert. Men det var kanskje litt unødvendig av han at han stakk så fort.

Jeg har lest mange steder at dette her var veldig planlangt, men jeg tror ikke det. Noen sa at han hadde diaré, så han stoppet konserten, noen tror han gjorde det fordi han skulle komme med et nytt album og derfor avsluttet han konserten, for at alle skulle se det nye albumet. Mye rart folk tror på! Han har kommet med ny sang nå ” i’ll show you”.

Hva tror du grunnen er?

2 kommentarer
    1. Jeg tror rett og slett at det faktisk ble for mye for han. Jeg var der i salen også. Som han skrev på instagram, har han hatt en tung og slitsom uke, itillegg til at han er veldig perfeksjonist, og han vil veldig gjerne at albumet skal bli perfekt.Jeg tipper alle sangene er det, men Justin er perfeksjonist. Selena Gomez er bekymret til og med. Så jeg tror grunnen var at han var sliten og trøtt, og at han ble fortere sur da. Han sa jo stopp flere ganger, men de stoppet ikke. Det er kanskje ikke så overbevisende å si det, men jeg ville stoppet når han stoppet. Mest av alt syns jeg at det var vaktene og arrangørene sin feil, men det er bare min mening. Først var jeg kjempesinna på de jentene på første rad, men.. de kunne jo ikke noe for det SELV om jeg ville stoppet lenge før de stoppet.

    2. Justin er rett og slett bare bortskjemt og barnslig. Fra å spytte ned på fansen sin fra et hotellvindu, fyllekjøring med golfibil til å forlate scenen som du nevner her er så uproft og så 12 år som det kan bli… siden kjendistilværelsens start har det vært slik at fans blir opprømte, kanskje litt ubetenksomme og ønsker “en bit av” idolet sitt. Dette vet Justin….. han burde lete opp de fire jentene og offentlig be om unnskyldning for alt dem er litt utsatt for etter han fikk det til å se ut som at jentene var skylden til at ha stakk. Hallo, de er 12 åringer – barn altså! Ellers fin blogg… 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg