Om tiden bare kunne gått litt kjappere.

Hei!

Idag så har jeg følt meg litt dårlig og har hatt vondt i magen. Jeg var sliten og tok bare på meg en kosedress og flettet håret fort opp i en hestehale. Jeg føler alltid at hver gang det er dårlig vær ute, som overskyet og slaskete fra litt snø, så blir jeg automatisk dårlig. Når det er fint vær, blir jeg glad og er i godt humør. Det smitter meg på en måte, hvis dere skjønner! Noen av dere har sikkert også følt det samme engang. 

Men idag er det tirsdag, jeg og kjæresten har ingen planer om hva vi skal gjøre idag. Blir vell som igår, rydde litt, vaske klær og sånt. Er jeg den eneste eller er det flere enn meg som også vrir seg rundt i sengen og ikke klarer å holde seg i ro når man har magesmerter og ryggsmerter? Jeg føler ihvertfall hver gang jeg har mensensmerter, så klarer jeg aldri å sove og ligge i en stilling, jeg bare vrir meg hele tiden og sutrer. Men heldigvis går jeg på p-piller for at jeg ikke skal ha så utrolig mensensmerter og jeg hopper som oftest over mensen, for å slippe smertene. Jeg må le av de videoene på youtube om hvordan det er for oss jenter å ha mensensmerter, og hvordan det generelt er å ha det! Jeg er glad jeg ihvertfall kan ha en godgutt ved siden av meg når jeg er dårlig, men jeg fikk nettopp høre av han at han også føler seg dårlig, så da får vi bare passe på hverandre som alltid. Pleier som regel å bli massert nederst på korsryggen av han her, hver gang jeg har smerter. 

Jeg leter forresten etter et nytt bloggdesign og jeg har lyst på en header, men jeg bruker alltid ekstremt lang tid på å lage en header. Jeg setter stor pris på hver gang noen lager header til meg. Om noen ønsker det denne gangen også, så er det bare å kommentere i kommentarfeltet, eller si et lite pip på facebook. Hvis noen lager header til meg, og har blogg, så deler jeg bloggen din på et eget innlegg! 

Hva er din plan for idag?

3 kommentarer
    1. Herregud, så nydelig par dere er! Dere passer perfekt! Håper dere begge blir bra snart, klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg