18 års dagen min og juuuul!

Hei!

Husker dere at jeg fortalte dere at jeg skulle ha familieselskap? Jeg feiret 18 års dagen min på fredagen som var og det var kjempe koselig! Hele familien min på mamma sin side og familien til stefaren min var der. Vi var veldig mange og det var mange barn, og det er alltid like koselig♥ Vi spiste jegergryte og desserten var is, kokosboller, pepperkaker, chips og litt av hvert. Like greit egentlig, istedenfor kake. Dagen gikk veldig fort og jeg hadde det så bra♥ Det er alltid så godt å se familien min igjen. Jeg fikk en del penger, siden jeg sa ifra at det var det som sto høyest på ønskelisten i år. Bedre å shoppe det man ønsker selv, og det er lettere for familien å gi penger. Jeg fikk rundt 4000 kroner, både på gavekort og sånt. Jeg liker vipps godt, så det ble sendt over der også!

Jeg har de fleste bursdagsgavene mine hjemme hos mamma, så jeg fikk ikke tatt bilde av det. Jeg har noen bilder under av klær, sko og litt ting jeg har shoppet. Jeg har kjøpt helt sinnsykt mye, tror jeg aldri har shoppet så mye på så kort stund. Jeg har kjøpt mye topper, gensere, joggebukse, hettegensere, øyevipper, parfyme osv. ♥ Av mamma fikk jeg iPhone til bursdagsgave, også av stefaren min fikk jeg anastasia contour til julegave/bursdagsgave. Dette hadde jeg ønsket meg lenge ja!! Både palettet og iPhone. Jeg fikk 1000 kroner av pappa og stemoren min til bursdag, og 500 av dem til julegave. Jeg fikk et kjempe fint armebond av mine to søte lillebrødre! Jeg fikk en drit fin topp av søsteren min, tusen takk verdens søteste søster! Som sagt tok jeg ikke bilde av alt. 



Hva syntes dere?

3 kommentarer
    1. Jeg har Anastasia kittet selv, og det er utrolig bra i forhold til mye annet jeg har prøvd! En liten ulempe er at det ikke varer så alt for lenge, så jeg vil anbefale deg og prøve smashbox sine contour sticks! De har samme kvalitet som Anastasia og holder om trent like lenge! Billigere alternativ hvis du liker Anastasia 😍 Ha en super julekveld, kos deg masse❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg