my day

Hei!

Nå har jeg nettopp drukket litt te og slapper egentlig bare av. Jeg var hos en venninne istad en liten tur etter skolen. Da jeg kom hjem igjen hadde stefaren min hadde kjøpt kyllingvinger, så da spiste jeg det. Jeg elsker virkelig kylling, det er så godt! Jeg var ikke veldig sulten idag etter skolen, så det var egentlig litt deilig. Jeg var bare litt slapp og svimmel på skolen idag, følte meg dårlig. Jeg hadde en prøve praktisk, jeg skulle lage noe og tegne det jeg skulle lage. Jeg måtte sage og sånt, måle og alt det der. Jeg var ganske så nøye, så jeg fikk faktisk 5-6’er i karakter. Det hadde jeg aldri trodd, for jeg skjønte nesten ikke oppgaven, men dette fikk jeg til for jeg hadde troen på meg selv idag!

Jeg er helt slapp idag og øynene mine lukker seg hele tiden, jeg dupper sånn av og til. Men jeg snakker med en venninne på facetime imens jeg driver å blogger nå, så hun holder meg med selskap! Jeg har ingen planer for ikveld, mamma jobber og det er bare jeg og stefaren min som er hjemme. Jeg koser meg med blogging og jeg kommer nok til se på videoer på youtube etterpå. Det er noe jeg gjør hver dag, for det er så spennende og da slapper jeg av! Jeg sier ofte på bloggen at jeg skal se på serie eller film, men egentlig så gidder jeg ikke selv om jeg har lyst. Jeg føler det tar min tid og det er ikke verdt det. Jeg må alltid ha noe å gjøre, som å være med noen, blogge, eller noe annet. Jeg klarer ikke å bare ligge rolig i flere timer og se på serier eller filmer! Det bare går ikke.




Hva syntes dere? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg