JEG ER AKTIV PÅ INSTAGRAM

Kjære lesere!

Hvis dere ønsker fler bilder og at jeg er aktiv, så bør dere heller følge meg på Instagram. Der er jeg aktiv hver dag. Jeg oppdaterer ofte og er så og si veldig aktiv der. Det er mye lettere for meg å legge ut bilder der, enn det er her på bloggen, for her må man nesten skrive noe også om man skal legge til noe bilde. Det har jeg ikke alltid så god tid til.

Nå er det endelig sommerferie og kanskje jeg blir litt mer aktiv her også. Jeg savner å høre fra dere, og hvis jeg ikke blogger noe, så hører jeg heller ingenting av dere selvfølgelig. Jeg skal se om jeg har litt tid til å blogge i ferien, det får jeg helt sikkert til. Isåfall, hvis jeg ikke har tid kan dere følge meg på Instagram som ble sagt over. Der får dere se min hverdag, sminke og mine antrekk for dagen. Så da oppfordrer jeg der som vil følge mitt, følge meg der. På Instagram heter jeg nathaliemantyla. Jeg slenger på litt bilder her under, slik at dere kan et inntrykk av hvordan mine bilder er der! Tusen takk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg