Vi er heldige som får gjøre dette på skolen!!

Hei!

Jeg kan vell egentlig starte med å fortelle at jeg kom inn på frisør på Strømmen videregående skole. Det var første valget mitt og jeg er kjempe fornøyd. Vi har gjort mye allerede, som å klippe helform og diagonal fremover. Det har vi selvfølgelig gjort på dukke. Vi har kjøpt en koffert, der det er alt man trenger som frisør. Sakser, kammer, børster, kapper, klyper, føner, rettetang og mye mer. Det var spennende å åpne koffertene da vi visste det skulle være mye i den. Vi driver med praksis nesten hver dag på skolen, som da vil si at vi klipper og føner osv. Det er utrolig gøy og jeg føler det er mye morsommere på skolen når man driver med slikt. Skoledagen blir så mye bedre, når vi driver med ting vi liker. Vi er heldige må jeg si, slipper å bare ha fag fag fag 🙂

Jeg har overnatting av kjæresten i helgen. Vi har ikke gjort så utrolig mye. Igår kveld så vi på thriller og koste oss med godteri. Idag har vi vært på strømmen storsenter. Vi gikk litt rundt og så på ting. Kjæresten har kjøpt seg en pc, så med engang vi kom hjem til meg istad så ble det til at han åpnet den selvfølgelig. Det er alltid like stas å åpne ny pc eller mobil, jeg kjenner til følelsen. Jeg har nylig levert min mobil på reparasjon, ettersom da jeg fikk den så var den løs nederst på skjermen. Jeg har ikke giddet å levere den før nå på torsdag som var, fordi jeg har ikke hatt lyst til å være uten mobilen. Jeg fikk den i desember, så det er en stund siden men jeg fikk levert den gratis med 99 kroner for frakt, så det var jo egentlig ganske bra. Jeg gleder meg til jeg får den tilbake, for jeg merker jeg sliter veldig uten mobilen min. Man trenger den egentlig til veldig mye, som når jeg skal møte typen, mamma eller venninner, så får jeg ikke kontaktet dem. Man får ikke sagt ifra om hvor man er, eller f.eks når jeg slutter på skolen da. Jeg får den heldigvis om ikke så lenge, ca 9 dager sa dem. 

Jeg og kjæresten har ikke tenkt til å gjøre så utrolig mye ikveld, han driver med den nye pcen sin og er veldig fornøyd. Jeg tenkte jeg måtte blogge, for det er en del av meg og jeg føler jeg har mistet noe. Hver gang jeg stopper å blogge, mister jeg mine fine følgere. Jeg tenker å starte igjen, men jeg får dessverre ikke filmet noe pga kameraet mitt får ikke filmet. Jeg skal prøve så godt jeg kan å blogge mer, men kan hende jeg glemmer det eller dropper det noen dager nettopp fordi jeg går på skolen og slutter nesten 15.50 hver dag. Lange og slitsomme dager, der vi står hver dag. 

Hvor kom du inn? /  /  Hva har dere gjort idag?

5 kommentarer

Siste innlegg