Starter søndagen bra!

Hei!

Idag startet jeg morningen min med å ta på ansiktsmaske og den skal man ha på i en stund, så den er på enda. Jeg og kjæresten har spist litt frokost blanding, så ser vi hva vi skal gjøre utover dagen. Det er kjempe fint vær ute og det har det vært nå i det siste. Føler nesten at det er nå sommeren starter, men så er det høst. Det er strålende sol og helt blå himmel, så kunne nesten trodd det var sommer enda, men det har nettopp vært sommer så det sitter sikkert litt igjen. Det er ihvertfall veldig varmt ute, så trenger ikke pakke meg inn med ullklær enda, det får jeg vente litt med. Vi får bare nyte sola og varmen så lenge den er her, så får vi ta kulden som det kommer. 

Denne ansiktsmasken virker veldig god, den skal tydeligvis nok åpne porene og jeg gleder meg til å vaske den av. Man føler seg alltid så ren og myk i ansiktet etter en maske. Masken har stivnet veldig nå og sitter i ansiktet som om det var stivnet gjørme i ansiktet, hvis dere skjønner. Mamma og familien er på båttur i Oslo, mens jeg og kjæresten hviler hjemme hos meg. Idag skal han hjem, siden det er søndag. Det er skole imorgen og jeg syntes helgen går altfor fort, man rekker såvidt å gjøre noe. Vi får bare nyte søndagen, før hverdagen starter igjen.



Hva skal dere idag?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg