8 ting dere kanskje ikke visste om meg…

Jeg har 3 søsken. Jeg har en hel søster, og to halv brødre. Mine foreldre er skilt, så jeg har to halv brødre hos pappa. Søsteren min er bare 2/1 år yngre enn meg, altså 16 år og mine brødre er 6 og 8 år. Jeg er utrolig glad for at jeg har flere søsken, for de vil være i livet mitt hele tiden forhåpentligvis.

Jeg har bodd på samme sted hele livet. Jeg har bodd på forskjellige steder, men jeg har bodd i samme kommune hele livet. Jeg er så glad for at vi ikke har flyttet rundt til andre kommuner, for det hadde vært ekstremt slitsomt. Jeg bor ikke så langt unna der jeg bodde da jeg var yngre, så jeg er godt kjent til stedet der jeg bor. Her vi bor nå har vi bodd siden jeg var 9 år, så det vil si at på forrige stedet vi bodde har jeg bodd helt til jeg ble 9 år. 



Jeg diller nesten alltid med håret mitt. Helt siden jeg var baby, så har jeg dillet med håret, men da var det mamma sitt hår. Jeg diller enda med håret, og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har fått høre av mamma at jeg gjorde det som regel før da jeg var trøtt eller koste meg. Det er samme grunnen enda. Jeg diller kanskje ikke like ofte, men det er ihvertfall noe jeg har gjort lenge, så lenge jeg kan huske. 

Jeg kan være litt for snill. Noen ganger så føler jeg at jeg kan være litt for snill mot andre, selv om de er frekke. Jeg har aldri vært en person som er frekk tilbake, for å gi dem en karma. Jeg vil heller være snill og smile, for å vise at jeg har det bedre enn dem. Jeg liker å gjøre andre glade, som å f.eks gjøre små tjenester som jeg egentlig ikke orker. Det er en del som har spurt meg om jeg kan lage header til dem, og jeg sier alt for ofte ja. Jeg liker ikke såre noen, så derfor sier jeg nesten alltid ja. Jeg prøver å lære meg selv til at jeg må være strengere med meg selv, jeg må si ifra om jeg ikke orker. Jeg kan også være for snill med å gi andre komplimenter, selv om personen ikke liker meg.

Jeg har et utrolig godt forhold til mamma. Helt siden jeg var liten, så har jeg hatt et ganske godt forhold til mamma. Jeg har hele livet mitt fortalt så og si alt til hun, det kommer jeg til å fortsette med å gjøre. Mamma har er og har vært den nærmeste personen i mitt liv og vi har det veldig bra sammen. Vi kan ofte sitte å drikke te/kakao sammen, se på filmer/serier, shoppe sammen eller gå tur sammen. Jeg er så glad for at jeg har et så sterkt forhold til hun, i tilfelle det skulle hende meg noe og jeg ikke er redd for å spørre om noe. 

Jeg har blogget i 4 år. Det begynner å bli ganske lenge. Jeg blogget først på blogspot, men så begynte jeg på blogg.no i 2012. Tiden har gått veldig fort og jeg føler at jeg har blogget i mange flere år enn dette. Jeg er så glad i bloggen min, for her har jeg skrevet alt fra innkjøp, hverdagen min og dagens antrekk. Det blir på en måte en dagbok, som jeg kan lese tilbake på. Det hender flere ganger at jeg går tilbake på mine gamle innlegg og leser dem, for det er så utrolig koselig å se hva jeg drev med der og da. Jeg har lært utrolig mye av blogging, lært mye av hvem jeg er og hvordan jeg skal skrive et bedre innlegg. Dette kommer jeg til å gjøre i flere år, selv om jeg gjør noen pauser i blant. 

Jeg har gått på svømming. Ja, du leste rett. Jeg har gått på svømming og det drev jeg med ganske lenge, helt til det ble veldig seriøst og det ble konkurranser. Da sluttet jeg. Jeg var bare rundt 8 år og jeg lærte utrolig mye da jeg drev med det. Det var kjempe gøy og jeg ble sterkere i kroppen av å svømme. Det å lære seg å svømme er noe av det viktigste, ihvertfall hvis du skal dra å bade. 

Jeg biter negler (uff). Jeg har bitet negler siden jeg var liten og det er ingenting å være stolt over. Jeg kunne virkelig ønske at jeg hadde lage fine sterke negler, men det har jeg ikke. Jeg biter ikke mye, eller langt ned, men uansett. Det å bite negler er ikke en fin ting å gjøre og neglene blir ikke særlig pene for å si det sånn. Man biter som oftest negler om man kjeder seg eller er nervøs. Jeg gjør det som oftest hvis jeg kjeder meg, for jeg kjeder meg egentlig ganske ofte. Neglene mine rekker å vokse når jeg har på løs negler, for da får jeg ikke bitet på dem, så løs negler har jeg brukt en god del. Jeg får bare vende meg til å prøve å slutte. 

Var det noe du ikke visste? /  / Hva syntes dere om slike innlegg?

6 kommentarer

Siste innlegg