Kiss individual lashes!

Hei!

Jeg kjøpte øyevipper her om dagen. Det er øyevipper du setter på tre omgangen med noen vipper på, istedenfor hele vippen. De er utrolig bra og ser naturlig ut. Jeg har brukt dem engang før og de varer super lenge. Kanskje ikke super lenge, men lenge nok for å være vipper du setter på selv. Disse vippene er merket “Kiss” og er individual lashes. De funker veldig bra og jeg satte dem på igår, jeg sov også med dem. Man merker såvidt at man har dem på, så det er veldig deilig. De er lette å ha på, men tar sin tid å sette dem på med mindre du har gjort dette en del ganger. Akkurat nå så har jeg på maskara over, slik at mine egne vipper fester seg til de falske jeg har satt på. Deretter ser man ikke at det er noen som helst vipper du har satt på. Jeg bruker duo vippelim, men den er snart tom. Den er veldig bra, og blir blank når limet har tørket. Den er nemlig hvit når du tar på. Limet tåler ikke vann, så du kan ikke dusje med disse vippene. Da må du isåfall passe på at vannet ikke treffer øynene dine, slik jeg gjør. Limet vil da bli hvitt og gå av og slik er det på grunn av at det skal være lett å få av vippene, uten å dra av sine egne vipper! Det hadde vært kjipt. Limet som fulgte med i pakken lukter veldig veldig sterkt, lukter egentlig som neglelakk fjerner. Jeg prøvde den først og den funka dårlig. Vippen ville ikke sitte da jeg brukte det limet. Anbefaler å heller kjøpe duo lim. 

Har du brukt disse vippene før? /   /  Hva syntes du om dem?

4 kommentarer

Siste innlegg