Anbefaling: Lengre hår!!

Hei!

Husker dere at jeg klippet meg kort i juni? Vell jeg klipte meg ihvertfall kort, til brystene. Det har gått 3 måneder siden jeg klippet meg og håret mitt har vokst ut igjen allerede. Det er ikke veldig langt ennå, men det sjokkerer meg hvor fort håret mitt egentlig vokser. Det er jeg veldig glad for, slik at jeg ikke trenger å vente drit lenge før håret mitt har blitt langt igjen. Jeg har aldri vært redd for å klippe meg til skuldrene, ettersom det faktisk tar kunn 3 måneder til håret mitt er passe langt igjen.

Mine anbefalinger til hvordan dere kan få fortere langt hår, er å kure håret nesten hver gang dere dusjer. Jeg dusjer annen hver dag, hele tiden. Jeg klarer såvidt å gå i 3-4 dager uten å ha dusjet. Håret mitt blir veldig mye stelt nå, ettersom jeg har bleket det mye. Jeg bruker litt silver shampoo noen ganger, for å lysne opp mine striper. Jeg bruker kur i håret ca. hver gang jeg dusjer. Det tar jeg i lengden på håret, ikke oppå hodet. Da vil det bli ekstremt fett bare etter en dag. Kuren tar jeg i håret etter jeg har dusjet, for da trekker det seg godt i håret og det hjelper mye mer. Det er en kur man ikke skal skylle ut. Jeg syntes ikke kur som skal vaskes ut igjen, er noe bra. Det er min mening. For å få håret til å vokse kjappere er det også best at du lar rettetangen, krølltangen og føneren ligge. Jeg bruker ALDRI rettetang, og heller aldri krølltang med mindre jeg skal pynte meg. Jeg har rett hår naturlig og trenger ikke bruke rettetang. Føner bruker jeg kunn hvis jeg har dusjet på kvelden, for jeg liker ikke å sove med vått hår. Jeg anbefaler dere å ikke børste håret når det er vått, ettersom det sliter veeeldig mye på håret. Det år farge eller bleke håret sliter ihvertfall og jeg venter på at min naturlige hårfarge skal vokse frem. Jeg tenker å ikke farge håret noe mer.

♥ Kure håret flere ganger i uken

♥ Ikke bruke for mye av rettetang, krølltang eller føner

♥ Ikke gre håret når det er vått

♥ Ikke dusj hver dag

♥ Ikke farge eller bleke håret for mye
 

Hva syntes dere?
 

4 kommentarer

Siste innlegg