En sunn smoothie på 10 minutter!

Hei!

Jeg har endelig fått kjøpt meg et nytt minnekort til kameraet mitt, men det er vell noen uker siden nå. Jeg kjøpte det vell etter julen tenker jeg, men har ikke tatt av noe tid til å blogge eller ta bilder. Jeg prøvde det ut istad og filmet meg selv i dagslys og jeg må si det er virkelig bra kvalitet, ihvertfall i dagslys. Vell det var bare for å prøve, men da vet jeg at jeg kan starte med å lage nye youtube videoer, siden mange av dere har ønsket det svært lenge nå! Jeg skal prøve å få gjort det om ikke så alt for lenge. 

Ettersom jeg har nytt minnekort, så tok jeg noen bilder istad. Jeg lagde meg nemlig en smoothie drikke av gulrøtter og appelsin juice med blenderen. Det var overraskende godt og jeg kommer helt sikkert til å lage det en annen gang også. Jeg kuttet endene på gulrøttene og vasket dem, men jeg skrelte dem ikke. Hvis du stopper blenderen/mikseren for tidlig, så kommer smoothien til å være for tykk og klumpete. Du kan også helle oppi mer juice, dersom du ønsker at smoothien skal være tynnere.


 

Har du laget dette før? Hva syntes dere?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg