Avfarging hjemme (B4 color remover)

Hei dere!

I går så var jeg på senteret og jeg dro innom vita. Der hadde de B4 color remover, som skal fjerne hårfargen din, slik at du får tilbake din naturlige hårfarge. Det er nemlig en slags avfarging, ikke hårfarge eller bleking. Dette er mye mer skånsomt, enn bleking. Jeg kjøpte da denne og gjorde dette idag. Det er viktig at du følger instruksjonen og at du ihvertfall har det i 60 minutter. Ellers vil ikke fargen bli som du ønsker. Dette skal hjelpe mot de som har svart eller mørkt hår. Jeg hadde dermed brunt hår.

Jeg fulgte instruksjonen veldig godt og hadde det i 60 minutter, slik det sto man skulle. Jeg var spent og lurte på hvordan det kom til å bli. Da jeg var ferdig med alt sammen, både "buffer" og balsam som lå i esken, så skulle jeg endelig få tørke håret. Det ble selvfølgelig ikke helt mørkt blondt, som jeg er har i naturlig hårfarge. Det ble oransj i hodebunnen og på lengden ble det både oransj og mørk blond. Jeg er ikke skuffet, jeg er imponert over hvor bra denne var! Avfargingen lukter råttent egg, håret mitt lukter det enda. Jeg leste det over alt på nettet om at det skulle lukte ille, men det stoppet meg ikke. Det var faktisk ikke så ille som alle skrev.

En venninne av meg, skal ha kundedag på skolen vår og da tenkte jeg at jeg skulle være hennes kunde. Det er billig og jeg vet at elevene er super flinke, så det skal nok helt sikkert går bra. Jeg ønsker meg lyse striper, eller ta en fargebehandling, en mørk blond kanskje. Jeg er usikker, men det får jeg se på videre. Kundedagen er ikke før senere i mars, så jeg får bare gå rundt som en gulrot.

Hva syntes dere? // Har du prøvd avfarging hjemme før?

2 kommentarer
    1. Henriette Thorkildsen: Bare hyggelig! Tusen hjertelig takk 🙂 Det er ikke slitt eller noe, dette er veldig skånsomt for håret. Dette er ikke hårfarge eller bleking, så er veldig godt for håret. Det er mye bra i det og håret mitt virker mye mer mykt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg