HOW I SPENT MY DAY

Hei!

I dag er det utrolig mye sol ute og det har vært flott vær nesten hver dag nå. Det er snart påske og jeg bare gleder meg til det blir ordentlig sommervær etterhvert. Det har jo snødd ganske mye hver dag nå, så jeg tror ikke akkurat snøen smelter med det første, men kan selvfølgelig håpe på at den gjør det snart! Ihvertfall planen min i dag er å få gjort ting som jeg ikke har fått gjort. Jeg har ikke vært hos tannlegen på veldig lenge nå, så jeg fikk ringt tannlegen istad og fikk avtalt tannlegetime. Så da er det i orden. Jeg skal snart ut i praksis i barnehage også, men jeg måtte vente til jeg fikk tilbake min politiattest. Man må nemlig sende inn en politiattest til politiet, dersom man skal jobbe i barnehage. Det er på grunn av at politiet skal sjekke ut om personen som skal jobbe i barnehagen er en kriminell/farlig. Det syntes jeg er bra at politiet sjekker, før man kan få lov til å være i praksis i en barnehage. Jeg har fått tilbake politiattesten min og skal kontakte praksisplassen min, slik at jeg kan begynne min praksis der så fort som mulig. Det er det som er planen min i dag, også må jeg se gjennom itslearning om det er noe som skal gjøres der. 

Jeg tenker å ta meg en dusj etterpå. Jeg satt på klesvask istad, så den er nok ferdig snart. Jeg har spist en utrolig god frokost og laget meg stor kopp med te, som ennå ikke har blitt drukket opp. Det er alltid deilig å kunne kose seg hjemme, når man ikke har noe skole. Jeg syntes selvfølgelig at det blir sinnsykt kjedelig i lengden, men jeg føler at jeg får gjort mye mer når jeg ikke har skole. Som det å f.eks sette på klesvask og få ordnet tannlegetime. Jeg har jo skrevet tidligere at jeg bare har skole på mandager og hver fjerde torsdag, for da har jeg samfunnsfag. Det er det eneste jeg har av skole. 



Hva er planen din for i dag? / / Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg