Header (konkurranse)

Hei!

Jeg trekker to tilfeldige heldige vinnere som får en header av meg. Når jeg trekker to vinnere, så vil personene bli kontaktet av meg. Da trenger jeg både lengde og høyde på deres header design, slik at det blir riktig størrelse. Jeg spør personene om hvordan header de ønsker, så skal jeg prøve så godt jeg kan! Bildet du ønsker å ha i din header, må selvfølgelig bli sendt til meg på min mail.
 

Min mail: [email protected]

Det du trenger å gjøre for å melde deg på konkurransen:

♥ Kommentere ditt navn og nummer i kommentarfeltet (jeg trenger det for å trekke vinnere)
♥ Følge meg på Instagram: @nathalie.sabine
♥ Like og dele innlegget 

Da har du meldt deg på konkurransen! Tusen takk og lykke til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg