Clororista gråblå hårfarge!

Hei!

I forrige innlegg, så skrev jeg at jeg hadde i colorista. Jeg har dusjet og fønet håret mitt, for å se resultatet kjappere og for å få tatt bilder av håret i dagslyset, før det ble for mørkt. Jeg hadde bare en boks med colorista og jeg visste at det var altfor lite da jeg så hvor lite som var oppi. Dette går ihvertfall av etter et par vask, så det gjør meg ingenting. Det var ikke nok for mitt tykke hår, så det ble bare gråblå noen steder på håret. Jeg syntes faktisk fargen synes og at det helt klart funker på mørkeblondt hår, for det er det jeg har nå. Jeg legger til bilder av hele prosessen fra da jeg hadde farget håret mørkt, til da jeg avfarget det og til nå som jeg tok i colorista. Det er jammen meg en stor forandring og jeg tror virkelig det hjalp å ta avfarging. 

Colorista kostet bare 89 kroner, så det var ikke så altfor dyrt. Dette har jeg lyst til å prøve flere ganger, men jeg gjør det isåfall ikke før jeg har fått stripet håret mitt lysere. Da vil det nok se dobbelt så mye bedre ut, enn det det gjør nå helt klart. Alle farger synes bedre i lysere hår, for da blir fargen friskere i tillegg. 

Her er det et bilde av min mørke hårfarge til venstre. Jeg farget håret mitt litt før jul, så det er ikke så utrolig lenge siden. Jeg blir fort lei hårfarger og vet egentlig aldri hvilken hårfarge jeg vil ha. Jeg vil egentlig ha min naturlige hårfarge, men for at man ikke skal se etterveksten min så godt i det mørke håret, så hjelper det å lysne håret litt først, før jeg lar min naturlige hårfarge vokse frem! Til høyre er det et bilde av da jeg hadde tatt avfarging, som dere helt sikkert ser. Håret er gulrot farget og ganske knæsj. 

Her har jeg da i colorista og fargen ser utrolig sterk ut og denne hadde jeg i rundt 30 minutter, selv om det sto på pakken at den skulle være i 15-20 min. Jeg tok det i lengre, for å kanskje kunne se fargen bedre. Resultatet ser du nedenfor. Jeg er veldig fornøyd, men som sagt hadde jeg for lite farge, til at det kunne dekke hele håret. Dette gjorde ihvertfall ikke hårfargen min så oransj aktig. 

Jepp! Dette er da resultatet og dere ser at jeg ikke hadde nok. Det ser man ganske godt, ettersom det bare er gråblå noen steder i håret. Jeg synes ihvertfall at man ser det tydelig og godt at det er blågrå noen steder. Det funker faktisk i brunt eller mørkblondt hår, som dere kan se. Jeg anbefaler dere å prøve dette, hvis dere ønsker en liten forandring i noen dager. 

Hva syntes dere? /  /  Har du prøvd dette før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg