Mine tips til lengre vipper!

Hei!

Jeg farget vippene mine svarte istad og jeg pleier å farge dem noen ganger. Vippene er som regel veldig lyse på tuppene av vippene, så man ser ikke hvor lange vippene egentlig er. Jeg elsker å farge vippene mine, så jeg slipper å gå med maskara hele tiden. Det hender at jeg dropper maskara flere ganger, på grunn av at jeg liker å gå uten, for da kan jeg kni meg i øynene uten å tenke på at jeg har maskara på. Hvis du ønsker lengre vipper, så anbefaler jeg deg å ikke bruke maskara hver dag, ihvertfall droppe å bruke det noen ganger. Vippene trenger å hvile og trenger å få vokse i fred. Vippene er akkurat det samme som håret på hodet. La oss si hvis du hadde hatt hårspray i hele håret og hodebunnen din hver dag, så får ikke håret heller puste og vokse slik det trenger. Det er akkurat det samme, for man bruker maskara helt inntil vipperoten. Vippene trenger også stell, slik som håret trenger. Det er flere måter å få vippene til å vokse, eller se lengre ut. Jeg har brukt pukka castor oil på vippene flere ganger, vippeserum og vaselin. Jeg syntes vippeserum funker best for å få de til å vokse, men det tar tid. Castor oil hjelper vippene til å holde seg sterke. Vaselin er bra for vippene, for å gi dem fuktighet. 

For å jukse litt, for at vippene dine kan se naturlig ut, kan man bruke vippetang. Vippetang bør man være ekstremt forsiktig med og ikke klemme for hardt eller for lenge. Jeg har selv brukt vippetang ofte før og det hender noen ganger at vippene faller av da jeg tar vekk vippetangen. Jeg husker ikke sist gang jeg brukte vippetang faktisk, det begynner å bli en stund siden. Jeg tok på vippe extensions og der hvor jeg tok det så var det veldig dårlig. De satte det på huden min og ikke vippene. De satte også utrolig mange vipper sammen, med masse lim. Jeg mistet flere og flere vipper, mange av dem knakk. Jeg fikk veldig korte vipper, men nå har nesten alle vokst ut igjen, etter at jeg har “reparert” dem. Jeg brukte castor oil masse etter at vippene mine knakk og falt av. Det hjalp fryktelig mye. 

Hva syntes dere? /  / Har du prøvd tipsene før?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg