Deilig tur til Bygdøy!

Hei!

I dag rundt klokken 12.30, så kjørte vi til Oslo. Vi i familien og kjæresten har vært på en deilig tur på Bygdøy og det var utrolig flott vær! Vi gikk tur rundt vannet, gjennom skogen. Det var ganske mye is på bakken, så alle som gikk tur der måtte ta litt omveier. Vi kom frem til en kiosk hvor de lagde vafler, så da spiste vi vafler og koste oss. Hundene var selvfølelig med på turen. Det var mange løpende hunder og jeg må si det var en utrolig koselig tur. Det var deilig å få kommet ut litt og fylle lungene med frisk luft. 

Vi har kommet hjem og slapper egentlig bare av. Jeg har veldig vondt i ryggen, vet ikke helt hvorfor, men jeg har helt sikkert ligget i en feil stilling i hele natt. Jeg tok litt bilder istad av mitt antrekk for idag. Det ble bare noe lettvint, ettersom vi bare skulle ut på tur. Det ble faktisk en del bilder ute på tur også, fordi jeg tok med kameraet mitt, som var ganske lurt. Jeg tenkte jeg ville ta noen fine bilder fra turen, for det var såå utrolig fin utsikt utover vannet!

Som dere ser så sitter fortsatt colorista fargen i hodebunnen min og jeg er helt blå rundt hårfestet, beklager veldig. Det ser helt rart ut, men jeg får håpe det går bort etter noen vask, som det selvfølgelig skal gjøre. 

Hva er deres planer for idag? /  /  Hva syntes dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg