Perfekt for sprukne og tørre lepper!

Hei!

Jeg må bare anbefaler dere en sinnsykt god leppomade. Jeg har slitt med tørre og sprukne lepper i rundt 5 måneder og ingenting har hjulpet. Jeg har aldri i mitt liv hatt så tørre lepper som jeg har hatt nå. Jeg har hatt så utrolig vondt rundt og på leppene. Jeg har alltid brukt noe for å ha fuktighet på leppene. Jeg har brukt carmex, eos og mange forskjellige kremer som legen og apoteket har anbefalt meg. Ingenting hjalp. Jeg brukte carmex før jeg fikk skikkelig tørre lepper, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg har sprukne lepper. Vell, det går litt opp og ned nå. Jeg kan egentlig aldri si at leppene mine ser bedre ut nå og føles bedre ut, fordi andre dager er de tørre igjen. Ikke bare er de tørre, men helt sprukne, eller dem var ihvertfall det helt til mamma kom hjem og sa henne hadde kjøpt en leppomade til meg fra Kicks som er fra Elisabeth Arden. Et veldig kjent og bra merke, som jeg har i sminkekoster også.

Jeg fikk denne leppomaden på fredag og jeg har hatt den på helt siden da. Jeg tar ikke på hele tiden, for det kan leppene også bli irritert av. Jeg merker at leppene er mye bedre nå, men etter noen timer uten den, så har jeg tørre lepper igjen. Jeg har ihvertfall ikke sprukne lepper lenger. Det var verst i desember/januar. Da kunne jeg såvidt smile, før jeg fikk ille vondt i leppene mine. Jeg har spurt så mange venninner om de vet om noen bra leppomader, men de alle sier bare carmex. Jeg syntes ikke carmex hjelper mot sprukne lepper, det svir bare sinnsykt mye. Jeg er enig i at carmex helper for å holde leppene deilig og mye, men hjelper lite mot tørre og sprukne lepper. 

Jeg anbefaler ihvertfall denne leppomaden fra Kicks av Elisabeth Arden. Jeg hadde ikke anbefalt dere denne, hvis jeg selv ikke hadde syntes at den var noe bra. Mamma sa den kostet litt over 200 kroner, så den er litt dyr for å være en leppomade. Mamma har kjøpt alt mulig for at det skal hjelpe leppene mine og kjøpt så dyre kremer for lepper på apoteket. Endelig fant hun den rette. Jeg håper bare den gjør så jeg ikke har tørre lepper lenger. Igår så hadde jeg den på kvelden og det virket som om den løsner de tørre flakene på leppene. Det likte jeg veldig godt, for jeg har alltid bitet de av. Sminken min ser ikke noe bra ut med tørre lepper, så jeg har pirket det av flere ganger. 

Har du noen anbefalinger? /  /  Har dere prøvd denne?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg