Denne redder alt!

Hei!

Jeg tenkte å vise dere mine koster fra Sephora, som jeg fikk av mamma da henne var i New York. Jeg har brukt de en del og jeg ELSKER virkelig kostene. De er gode å holde i og fine å påføre sminke med rett og slett. Jeg har prøvd ut alle, men vet ikke helt ennå hva jeg skal bruke noen av dem til. Det står faktisk på kostene, hva de skal brukes til. Jeg har prøvd meg litt frem og kostene funker egentlig til det meste. Dette settet er ganske lett å ta med seg, den ser litt ut som en lommebok. En litt glitrete lommebok hehe! 

Det som er ganske fint med denne, er at jeg har egentlig nesten alt jeg trenger. Jeg slipper å legge alt i sminkevesken, men heller ha alle kostene samlet. Jeg anbefaler dere virkelig å bestille denne eller kjøpe den. Jeg har ingen anelse om hvor dere får kjøpt den, for som sagt kjøpte mamma den til meg i New York og nesten alt av sminke og koster finnes i New York. Det går helt sikkert an å bestille, men jeg vet ikke hvor mye den kostet. Den er ihvertfall fra Sephora, det er det jeg vet. 

Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg