Det har vært ubehagelig for meg

Hei!

Dette her er noe jeg lenge har prøvd å få fjernet, men det gikk aldri. Som mange av dere sikkert vet, så var jeg sammen med en gutt for 4 år siden. Jeg nevner ingen navn, men dere vet sikkert 100% hvem det var. Jeg skal ikke gå så mye inn i dette, hvem person det var. Det jeg skal komme frem til er at jeg la ut utrolig mange bilder med han på bloggen, uten å engang ha tenkt over hvor vanskelig det blir å få disse bildene fjernet på Google. Jeg har i 4 år prøvd å få dem slettet, men jeg fikk det dessverre aldri til. Jeg fikk til å slette alle innleggene og bildene på bloggen, men bildene var fortsatt på Google. Det er noe jeg irriterte meg fryktelig mye over, ettersom det slettes ikke er noe gøy for meg at bildene enda lå på Google etter 4 år. Jeg har syntes at det har vært så utrolig ubehagelig, at det har fantes bilder av meg og eksen min på Google så lenge! Jeg prøvde alle mulige måter, for å få dem fjernet for godt. 

For snart 3 uker siden, så tok jeg kontakt med slettmeg.no. Jeg sendte en lang mail om dette og sendte linkene til bildene jeg ville skulle bli fjernet. Jeg fikk svar fra dem etter noen timer. Jeg fikk svar om at det dessverre var ingenting de kunne gjøre, men at de kunne hjulpet meg med å få bildene fjernet, ved å slette bildene jeg hadde lagt ut på bloggen min. Jeg fortalte da at jeg allerede har slettet innleggene med bildene, for flere år siden, men at bildene enda lå på Google. Jeg skrev i mailen at jeg syntes at det er svært ubehagelig at bildene av meg og eksen var på nettet enda, ettersom det er 4 år siden jeg var sammen med denne gutten. Jeg fikk fort svar av slettmeg.no på mailen og etter en lang stund fikk jeg svar om at slettmeg.no faktisk kunne hjulpet meg med å fjerne dem. Jeg hadde tidligere sendt melding til Google, men Google gjorde aldri noe med dette og jeg fikk heller ikke svar fra dem! Etter 2 uker, etter at jeg hadde kontaktet slettmeg.no , så fortalte dem meg at de hadde kontaktet Google og bedt om at jeg ville at bildene skulle bli fjernet. Bildene ble endelig fjernet og takket være slettmeg.no , så finnes ikke disse bildene på Google nå mer. Disse bildene er endelig borte, noe jeg har venta på og gledet meg så sinnsykt mye til. Jeg skrev en lang mail, der hvor jeg takket dem for at de hjalp meg med dette. Slettmeg.no , tok dette her veldig seriøst ettersom jeg sa rett ut at dette faktisk er ubehagelig for meg. Ingen ønsker å ha bilder av seg og sin eks på Google, etter 4 år. Ihvertfall ikke jeg, nå som jeg har en utrolig god kjæreste som jeg har vært sammen med i 3 år i september. 

Jeg anbefaler dere å kontakte slettmeg.no , dersom det fortsatt finnes bilder av deg eller bilder du har lagt ut, på Google. Det er til STOR hjelp og det er mye bedre å sende en mail og vente i en stund, istedenfor å droppe det, hvis du føler det er ubehagelige bilder der ute. 

Hva syntes dere? /  /  Har du kontaktet slettmeg.no før?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg