Lar den forbli i mitt blod & hjerte ♡

Hei folkens

Etter en utrooolig lang “pause” fra bloggen, så har jeg sittet for meg selv og tenkt over hvor mye jeg virkelig savner det å kunne sitte å skrive. Liam kjæresten min har fortalt meg flere ganger at jeg må fortsette å blogge om det er det jeg liker, og han har inspirert meg til å starte igjen. ♥Beklager for den lange pausen, men vi mennesker har et annet liv utenfor det sosiale på nettet også. Det er mange av dere som har fulgt meg hele veien, helt fra starten i 2012. Jeg elsker å skrive, jeg brenner for det å kunne sitte å skrive om alt og ingenting. Jeg husker så godt at jeg løp hjem nesten hver dag etter ungdomsskolen, bare for å kunne ta bilde i bra lys ute. Jeg husker så godt at jeg satt i flere timer og jobbet med denne bloggen. Det å kunne sette seg ned og skrive om alt fra hverdagen, turer, opplevelser og meninger, er noe jeg alltid har hatt interesse for. Jeg har skrevet om ganske mye forskjellig her og det er forskjellig fra person til person, hva som er interessant å lese om. Jeg har jo også bygget meg mer og mer opp gjennom årene, noe som er ganske vanlig når man har blogget i flere år. Som flere av mine faste lesere vet, så har jeg skrevet om personlige ting og skrevet om mine egne meninger om forskjellige saker tidligere. På bloggen føler jeg meg fri, jeg føler meg hjemme her og jeg har delt utrolig mye her med dere oppover årene. Alt fra kjærlighetssorger, opplevelser, mobbing og min hverdag på skolene jeg har gått på. Derfor tenkte jeg nå at jeg har fast bestemt meg på at bloggingen, den forblir i mitt blod og hjerte. Det er vanskelig å legge fra seg noe du allerede startet med fra starten av tenårene, også plutselig bare “droppe” det, når bloggingen var en del av min lille hverdag og en stor del av livet mitt. Jeg så igår at selv om jeg ikke har skrevet noe, så har mange av dere vært innom bloggen min, noe som er veldig rørende for meg. 

Så det jeg tenker da, er at jeg blogger når jeg føler for det og når jeg har tid. Jeg har nylig flyttet til Nannestad med kjæresten min, som jeg fortalte dere om igår. Jeg leter etter en jobb nå, så det må jeg prioritere aller først, ettersom jeg bor i egen leilighet nå. Jeg har også en kjempe flott kjæreste som driver mye med bilder/videoer og redigering, så jeg tror nok at jeg kommer til å få masse hjelp av han til å ta bilder, om jeg så skulle trenge det. Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å fortsette skrive, for det er dette jeg brenner for. Det er synd at blogsoft skal legges ned den 9.april, men for de som er heldige får overført bloggen sin til en ny nettside, slik at de kan fortsette med bloggingen sin. For de som ikke får godkjent søknad om å få beholde bloggen, de må laste ned alle tidligere innlegg m.m, fordi bloggen deres vil bli slettet. Jeg har hatt en veldig fin stund her på blogg.no og ser frem til å skrive videre frem til den 9.april. Så får vi bare håpe på at min blogg også blir overført til en ny nettside når blogsoft legges ned, for det er 1800 søknader der bloggere har sendt søknad om å få beholde og å få overført bloggen sin. 

Jeg har dessverre ikke tatt noen bilder disse dagene, så da bare slenger jeg på noen bilder fra England 🙂

 

4 kommentarer
    1. Er så jævlig kleint at du heter «Lake» til etternavn som Instagram-navnet ditt når du og Liam har vært sammen i noen mnd bare, du er 21 år liksom

    2. Anonym: Det var egt en intern greie mellom oss før vi møttes. Bytta det til “lake” lenge før vi ble sammen og jeg skal bli en lake, så vent å se.

    3. Greit du skal bli kona hans senere i tid, men når dere har vært sammen i maks 3 mnd og du allerede bytter navnet ditt til hans etternavn, så går det litt for langt. Du er 21 år, hadde forstått det om du var 15 men herregud hvor umoden går det an å bli? Forstår bare ikke hvorfor dere føler behovet for å ha forholdet deres så offentlig. Alle skjønner at dere er sammen så ro dere ned hhh

    4. Anonym: Det vi gjør, er opp til oss. Mennesker har rettigheter til å gjøre det de vil. Jeg er 21 år og elsker å leve livet som om jeg fortsatt var 15 år:* Når et forhold er offentlig, så finnes det ikke noe stadie på hvor offentlig det kan være. Det er ikke så voksent av deg å pirke på et kjærestepar. Vi ser bare sjalusien din;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg