Noen frivillige som melder seg til å hjelpe meg?

Hei!

 

Er det noen av dere der ute som kunne tenkt seg å lage en header til meg? Jeg har massevis av bilder som jeg tok idag og jeg ønsker meg en ny header, og egentlig design også hvis noen kunne funnet et enkelt og fint design. 

Jeg ønsker at min header skal være lys og fin, med navnet mitt i i midten. Jeg har enda ikke funnet noe design, så blir kanskje litt vanskelig å lage en header uten noe bredde og høyde på det. Jeg tenker at hvis dere bare kunne laget en header til meg og sendt meg det på facebook 😉 Dette hadde vært en veldig stor glede for meg, for jeg klarer ikke å gjøre headeren større enn det bildet egentlig er. 

Jeg har ikke redigert disse bildene noe i det hele tatt, for at du kan redigere det som du vil. Jeg ønsker at dette blir gjort av noen som klarer dette bra, så jeg kanskje kan bytte ut header idag, eventuelt senere om jeg får tid. Jeg ønsker at det er enten en stor header med bare et bilde, eller 2 bilder i en header. At det smelter seg sammen liksom. 

Dere kan velge bilder i forrige innlegg 🙂

Noen som er villige til å hjelpe meg?

5 kommentarer

Siste innlegg