Selger klærne mine på Tise!

Hei dere!

For noen uker siden lastet jeg ned Tise og syntes det så ut som en utrolig bra app. Etterhvert begynte jeg å se gjennom hva andre la ut der og hvor mye fint det faktisk var. De var overraskende mye fint og det er en spennende app, med mye fine klær for liten pris.

Jeg bestemte meg for å legge ut ting jeg også. Klær jeg ikke passer lengre, eller ikke vil ha. Jeg har fullt av klær i skapet og for å få plass til masse fine nye klær, så må man også bli kvitt noe av det som er der. Jeg har masse klær jeg ikke bruker lengre, så dette er en genial app. Jeg har allerede lagt ut mange klær, noen lommebøker og andre div. ting. Jeg anbefaler dere å laste ned appen, den er helt gratis.

Dette er noe av det jeg selger😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg