Nå har jeg 3 navn!

Hei!

JIPPI!! Jeg fikk endelig en mail i stad om at navneendringen er godkjent. Jeg ble så utrolig glad, for jeg hadde en liten tro om at det ikke ble godkjent ettersom det sto på siden at man ikke kunne ha et fornavn som mellomnavn. Det tok sin tid å få tilbakemelding av skatteetaten, men det gikk fort samtidig ettersom det allerede er 2 uker siden jeg sendte søknaden. Jeg har drevet å sjekket mailen i hele dag, fordi jeg hadde så mange uåpnet mail. Plutselig i stad så fikk jeg mail om godkjent navneendring.

Jeg har allerede endret mitt facebook navn, slik at alt er på plass. Jeg tenker å dra til DnB og få endret bankkortet mitt, fordi jeg trenger uansett å bestille et nytt et. Nå har jeg også endelig et mellomnavn, noe jeg alltid har hatt lyst på. Jeg tror faktisk ikke at jeg kommer til å angre på dette, siden jeg syntes Sabine er så utrolig fint navn, men som blir mitt mellomnavn selvfølgelig. Jeg har ikke tenkt til å starte noe ny blogg, bare på grunn av at jeg har endret navnet mitt. Bloggen forblir som den er og dere er ganske vant til navnet mitt, så jeg lar det bli. Det er ikke så utrolig viktig å gjøre det her. Men da vet dere ihvertfall det at jeg heter ikke bare Nathalie Mäntylä lenger, men faktisk Sabine til mellomnavn også!

Hva syntes dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg