En venninne som er flink fotograf

Igår så hadde jeg besøk av Anne Sofie, en god venninne fra skolen. Vi hadde det kjempe koselig. Vi gikke en tur til Limè og kjøpte en skolebolle vær og en sjokkomelk. Det var dritt vær! Det regnet og blåste veldig mye, så håret gikk til alle kanter. Når vi kom hjem igjen til meg, så satt vi i den store dobbelsenga mi og koste oss med skolebolle. Vi loket litt på Facebook og skravlet litt. Etterhvert så hadde vi ingen ideè om hva vi skulle gjøre, så vi gikk ut i hagen hos meg og tok noen bilder. Jeg redigerer bildene på picasa, som jeg har lastet ned på pc’en. Picasa har ikke like bra redigeringsprogram, hvis du ikke laster det ned.

Her er noen av bildene♥






Hva syntes du? Er hun ikke proff? 🙂

-Nathalie;*

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg