Lillebror sin barnebursdag

Idag feiret Sebastian bursdagen sin med to andre venner fra barnehagen. Sebastian blir egentlig 5 år den 19.oktober, men han feiret den i dag.. 
Jeg våknet opp til at mine to småbrødre lukket opp døra kl.10.50 og sa ” Nathalie, du må stå opp nå! Vi skal feire bursdagen min snart “. Det var såå utrolig søtt å høre på. Jeg sto opp og spiste fellesfrokost med familien. Venninna mi ringte etter frokost og lurte på om vi kunne finne på noe, så sa jeg at Sebastian skulle feire bursdagen sin idag. Hun ble med på feiringen og tok bussen til meg kl.12.04. 

 

Her er gutta klare for fotballbursdag! Stemoren min hadde laget fotballkake og greier, haha.

 

STORE ballonger, hahaha..
Benedicte og meg♥ 

 

Vi måtte ha det litt gøy, hehe

 

Håper dere også har hatt en fin dag idag 🙂

– Nathalie 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg