Jobbedag!

Hei!

Idag har jeg vært på utplassering i bedrift. Jeg jobbet i barnehage, der hvor brødrene mine går. Det var utrolig koselig! Jeg var først hos de eldste barna (Knerten) også gikk jeg til (Klatremus) de mellomste barna. Etterhvert lagde de mellomste barna, boller. Da passet jeg på de eldste barna ute. Jeg ble klissvåt av at barna kasta masse snøballer på meg, haha! Altså broren min og en venn av han. Når vi skulle inn igjen, så skulle barna spise mat og se på filmen ” Bamse “. Etterhvert som klokka ble mye, så var det ikke så mye å gjøre. Jeg satt med en liten jente og tegnet prinsesse. Når jeg ble hentet av mamma, så dro vi hjem. Jeg tok på meg tørre klær og spiste risengrynsgrøt. Det var godt! Nå sitter jeg her og blogger. Er utrolig sliten etter barnehagen. 
 

Forresten.. broren min på 5 år sa til meg i barnehagen idag ” Jeg elsker deg fra jorda og helt opp til himmelen. Helt til verdensrommet! “  Jeg ble så utrolig glad!

Mamma og meg!

 

 

Noen andre som har vært på utplassering i bedrift eller skal?

– Blogges 🙂 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg