Soon girlsnight!

Hei!

Igår så kjøpte jeg, Malin og pappa filmer, fordi ikveld skal jeg, Malin og stemoren min ha jentekveld. Vi skal se på en film som heter ” I am number four “. Det er en film som er populær blandt ungdommer, så jeg gleder meg til å se den! Vi skal spise godteri, ha fotbad og lakke negler! Idag ble jeg med til frisøren. Lillebrødrene skulle klippe seg, så jeg tok bilder av Sebastian. Imorgen skal jeg til Lillestrøm, fordi det er hundemesse der! Det blir koselig.

Se så utrolig fin han ble på håret! 

 

hva skal du ikveld? hva gjør du nå?

dw12dt
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg