anbefaler girls1st

Hei!

Jeg har hatt et lignende innlegg om maybelline new york mascara, men nå har jeg meldt meg på Girls 1st. Jeg anbefaler dere å gjøre det samme. Du kan stille dem masse spørsmål og få svar og mye mer. Jeg fikk en del fler lesere, etter jeg la ut disse konseptene, så jeg skal fortsette med det! Gjerne registrer deg på den siden du også.

 

Libresse Girls 1st Forum

 

– Girls1st er et initiativ fra Libresse for å få jenter til å prøve ut mange nye og spennende ting! Skal du kysse noen for første gang eller legge ut på en jordomseiling … under havet? Girls1st støtter deg hele veien, 4-ever, osv.! 

                                                                       Hva synes du om dette konseptet?


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg