vært ute med venner

Hei!

Istad var jeg i Flateby med mange venner. Det var kjempe koselig! Jeg møtte Emilie på bensinstasjonen der, så gikk vi til klubben og var litt utenfor der. Siden vi går på ungdomskolen, så får vi egentlig ikke lov til å være der inne, men siden moren til en venninne av meg og Emilie jobber der, så fikk vi komme inn. Vi danset til høy musikk, så ørene nesten sprakk. Neida, men vi hadde det kjempe koselig med noen gutter. Jeg møtte noen venner jeg ikke hadde sett på flere måneder. Jeg tok bussen til og bussen hjem igjen, så jeg kom hjem ca. 21.40. Akkurat nå har jeg spist kveldsmat og drikker deilig varm te nå. Koselig dag har det vært! Jeg hadde tentamen idag, så skal jeg ha det på torsdag og fredag også, tror jeg 🙂

 

Hva har dere gjort idag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg