fuck off.

Hei!

Idag kom min iPhonen 4s, så jeg er super glad. Jeg og Benedicte tok bussen til hiphop idag, så ble vi hentet av faren min. Vi kjørte innom mamma og hentet iPhonen. Sim kortet har jeg tydeligvis ikke fått enda, så jeg sitter her super glad med iPhone uten sim kort. Jeg er så glad, men jeg får ikke brukt den. Fuck off! hadde gledet meg veldig mye til å drive med den og sånt. Mamma tror sim kortet kommer imorgen ellerno, så da drar jeg til henne etter skolen. Håper det ordner seg fort, så jeg slipper å bruke den Huawei mobilen min. Jeg er ganske så lei den, for den er treg og alt. Det er noe dritt, når man vil at ting skal gå raskt.

 

Hva syntes dere? /  /  Hvilken mobil har du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg