Dagen

Hei!

Idag så fikk vi lov til å dra hjem fra skolen, fordi vi kunne enten jobbe med eksamen naturfag oppgave på skolen eller dra hjem å gjøre dem hjemme. Jeg valgte å dra hjem, for det var gansk mange som dro hjem. Bedre å jobbe hjemme. Vi har god tid på oss, så det er ikke noe stress. 
Senere idag skal jeg på Strømmen Storsenter og møte noen, så skal jeg også kjøpe ny mascara, deksel til den nye iPhonen min og sånt. Det blir bra. Det kan hende Adrian og Joakim blir med, hvis de kan. Får iallefall håpe på at de blir med. 

Når jeg kom hjem fra skolen, så fikk jeg tatt noen bilder. Var ganske kaldt ute, så jeg ble ikke ute så lenge.. Bildene ute ble ikke så fine heller, men jeg fikk tatt noen inne. 

Unnskyld for at jeg ikke har fått blogget noe i det siste, men har hatt det ganske travelt eller jeg har hatt mye å gjøre.

 

Hva skal dere idag? /  /  Hva syntes dere om bildene?

2 kommentarer
    1. duu er så pen! Og idag er jeg syk men jeg og mamma skal ta å kjekke noen flybilletter å sånt. så må jeg jbobe med masse lekser å sånt! uff<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg