Today

Hei!

Idag har det vært en lang og kjedelig dag på skolen, som alltid. I det siste så har vi dratt hjem fra skolen rundt klokken 1011 tiden, fordi vi hadde framføring. Idag så slutta vi klokken 14.05 som vi alltid pleier å gjøre. Senere idag så skal jeg, mamma og Kaja dra på Strømmen Storsenter. Jeg har ball imorgen, så vi skal se etter en fin ballkjole. Jeg gleder meg veldig mye, fordi jeg elsker å pynte meg. Håper vi finner en fin kjole. Jeg har egentlig tenkt på en lyse rosa kjole, som er litt stor og lang. Det er mange på 10’ende trinnet som skal ha to kjoler. En stor kjole som vi har på når vi skal spise, ta bilder og sånt, også en litt kortere kjole når man skal danse og ha det gøy. 

 

Har dere noen planer for dagen? /  /  Har dere hatt ball?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg