chill

Hei!

Idag har det vært en lang kjedelig dag på skolen og jeg skulle egentlig framføre samfunnsfagen, men jeg var ikke så forberedt. Jeg framfører den imorgen alene, uten gruppen min. Håper det går bra iallefall. Jeg har dansing imorgen som vanlig. Da tar jeg og Benedicte bussen sammen ned til Lillestrøm. Ganske koselig å ta bussen egentlig, iallefall på kvelden. 

Jeg skal være hos pappa denne uken, men så drar jeg til mamma i helgen. Eller på fredag da, fordi jeg skal kanskje møte Adrian. Ganske viktig for meg å få møte han, for jeg savner han veldig fort igjen. Bare på noen få minutter, så er han i tankene mine igjen. 

 

Hva syntes dere? /  /  Hva skal dere til uka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg