SMART JEG

Hei!

Vi hadde det utrolig koselig igår. Høy musikk og noen kleine situasjoner ble det, men etterhvert så gikk alle rundt å snakket og hadde det gøy. Vi spiste pizza og masse godteri. Jeg tror faktisk jeg spiste litt for mye kjærlighet, så jeg ble kvalm.

Jeg var forresten flink som husket å ta med kameraet, men så kom jeg på at jeg hadde glemt minnekortet. Minnekortet hadde jeg glemt igjen i pc’en min. Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder igår, fordi IPhone kvalitet er ikke akkurat det fineste. Kameraet mitt ligger hos Adrian nå. Han kommer kanskje til meg idag, så jeg sa han skulle ta det med. 

Siden jeg ikke har kameraet mitt her, så blir det noen instagram bilder som jeg tok istad:)

 

 

Hva syntes dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg