kose dag

Hei!

Jeg har sovet hos Adrian inatt, og det har vært utrolig koselig. Det er alltid like koselig å være med sin kjæreste. Jeg klarer meg virkelig ikke uten han! Jeg føler meg så utrolig trygg med han og han er alt jeg trenger for å være lykkelig. 

Idag har jeg, Adrian og Emilie tatt 1088 bilder. Jeg la ut noen bilder i forrige innlegg, så bare ta en titt. Det ble veldig klare og fine bilder!

Mamma hentet meg klokken 18.00, så nå er jeg hjemme. Vi har nettopp spist kjempe god middag, og nå koser jeg meg med godteri. 

 

Hva har dere gjort idag? /  /  Hva syntes du?

2 kommentarer
    1. Hei ! Du og Adrian er sykt søte sammen. Det så veldig godt ut med godis.
      Nå kommer egentlig Boyfriend tag ut ? Kan du svare med kommentar her ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg