skole stress

Hei!

Idag på skolen så gikk alt ganske greit. Jeg startet å jobbe med planen, for jeg blir aldri ferdig med den. Jeg startet med norsken på skolen. Vi har om samisk språk og kultur, så det er egentlig ganske morsomt. Vi har sett noen videoer om samisk kultur på youtube og vi lærer en del om det på skolen nå.

Jeg har veldig mye innleveringer akkurat nå, så jeg prøver å jobbe så hardt som mulig for at jeg kan bli ferdig. Det er virkelig mye å gjøre nå for tiden. Alt med prøver og lekser går helt i surr! Det er ganske irriterende, iallefall når jeg har en kjæreste jeg vil bruke tiden på også. 

Istad satt jeg å koste meg med god sjokoladepudding, samtidig som jeg jobbet med lekser. Jeg jobber fortsatt med det. Det er en bok innlevering. Vi skal skrive hva forfatteren heter og hva boken handler om og sånt! Jeg har også en annen innlevering, men det er matte. Det er veldig vanskelig!

 

Hva syntes dere? /  /  Har dere mye lekser?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg