ANBEFALER DERE!!!

Hei!

Istad tok jeg og mamma en tur til Strømmen. Vi kjøpte en flaske hver. Jeg kjøpte en i rosa, siden det er min favorittfarge selvfølgelig og mamma kjøpte en i orange. Hennes har fine mønster på, men det har ikke min. Jeg brydde meg ikke om det, så lenge min flaske er rosa. Hahah!

Jeg anbefaler dere virkelig å kjøpe den samme flasken(Nathan flaske fra XXL) som vi kjøpte, fordi den inneholder ikke BPA, altså den inneholder ikke farlige stoffer. Flasken er veldig fin, tuten er myk og god å drikke av. Ikke ta det fei, hahah. 

NATHAN FLASKE FRA XXL 99,-

 

Hva syntes dere om flaskene? /  /  Ønsker du deg den?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg