HVORDAN DU FÅR FLERE LESERE!

Jeg har noen tips til dere som vil få flere lesere, eller vil komme på topplisten over hele Norge. Jeg som blogger ønsker å komme enda høyere opp på topplisten, siden jeg nå har klart å komme til den. Jeg har prøvd så godt jeg kan. Jeg har virkelig gjort alt for å komme på Norges toppliste og nå har jeg endelig klart det! Jeg kan nesten ikke tro det selv, men jobber man hardt så klarer man alt og jeg skal prøve så godt jeg kan for å komme mye lengre opp. 

Jeg tror alle bloggere vil komme høyt opp på Norges lista, for det er vel det alle ønsker seg. Hahah. 

For at du skal få flere lesere, så burde du iallefall skrive om noe leserne dine liker å lese. Ikke bare leserne, men også alle de andre der ute. Før så skrev jeg bare et innlegg hver dag, men jeg har prøvd å skrive litt fler. Jeg skriver rundt 2-4 innlegg hver dag, og det kan faktisk hende jeg skriver 5 stk hvis jeg har noe inspirasjon. Jeg fikk mange flere lesere av å skrive litt flere innlegg hver dag, så det hjelper iallefall meg. 

Hvis du lager videoer, så kan du faktisk komme langt opp. Jeg lagde en ” my boyfriend does my makeup video ”  og da fikk jeg automatisk rundt 600-1180 sidevisninger. Jeg visste faktisk ikke at så mange likte slike videoer, men fler og fler ble det. Det kan hende det er fordi kjæreste videoer er så fine, eller koselige å se på, men videoer hjelper deg mye. 

Du burde ha klare, fine og store bilder. Ikke bare det, men leserne dine liker å se at du legger ut masse outfit bilder av deg og sånt. Bilder av deg, hjelper utrolig mye. 

Når du skal skrive et innlegg, så burde du vite hva du skriver om, og du burde skrive riktig og rent. Du må passe på å ikke banne eller skrive stygge ord, for det hjelper deg lite. Da viser det bare at du er en dårlig person og at du ikke er moden nok, altså veldig umoden. 

Hva syntes dere? /   /  Fikk du noen gode tips?

2 kommentarer
    1. Jeg digger bloggen din <3 men tror du at du og Adrian kan lage en musikkvideo til en kjærlighets sang som f.eks Irresistible av One direction <3 hadde vært kjempe søtt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg