Planen

Hei!

Idag har det gått greit på skolen, men jeg er alltid så trøtt og det irriterer meg. Jeg klarer aldri å sovne med engang jeg legger meg, for jeg har så mye tanker i hodet som svirrer rundt. Hahah, men vi fremførte i gymmen idag, altså i dans. Det var veldig morsomt! Det er mye trening det vi holder på med, eller man blir iallefall veldig sliten.

Adrian kommer til meg idag! Jeg skal ta bussen til terminalen 15.06, nå snart. Jeg skal møte han der, også tar vi bussen til meg. Det blir koselig, hehe! 

Unnskyld for dårlig kvalitet på det ene bilde, hehe 🙂

 

Hva syntes dere? /  /  Hva skal dere idag?

4 kommentarer
    1. Skal ikke noe spesielt <3
      sånn lite tips, det er ikke lurt å fortelle klokkeslett du skal ting for folk kan komme å drepe deg og sånt for de vet hvor du er og når;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg