Når jeg får tid!

Hei!

Som dere vet så har jeg hatt besøk av Adrian og det var veldig koselig. Vi fikk besøk av tanten min og fetterne mine senere på dagen, så det var hyggelig! 

Jeg har skrevet i et innlegg om at jeg og Adrian skal ha en video til, men jeg vet ikke helt når den kommer. Altså jeg aner ikke når vi har tid til å spille inn videoen og alt sånn. Dere får bare vente å se når den kommer, så gled dere!

Fikk ikke tatt noen bilder med Adrian idag, så her har dere et søtt rosa hjerte:)

 

Hva har dere gjort idag? /  /  Hva syntes dere?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg