Verdens beste skoledag

Hei!

Idag så har Adrian stått på slalom med trinnet, altså den bakken som ligger ved skolen min. De som leser bloggen min vet sikkert hvilken skole jeg går på, så jeg never ikke hva skolen min heter. Hvert friminutt så har jeg og vennene mine løpt til slalom bakken, for å gå til Adrian. Det var så hyggelig, alltid like kos! Det var nok verdens beste skoledag, for meg. Jeg fik sett han på skolen og det er ikke alltid!

Nå snart skal jeg og mamma dra på skolen igjen, for vi skal på møte! Vi snakkes senere 🙂

 

Hva syntes dere? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg