rydder hele rommet

Hei!

Akkurat nå holder jeg på å rydde hele rommet, bretter inn klær og kaster ting jeg ikke vil ha lenger. Jeg har tenkt til å lage en ” my room video “. Jeg skal se om jeg rekker å legge den ut idag, hvis jeg blir ferdig med å redigere den! Det blir nok rotete igjen etter noen dager, men jeg skal prøve å holde det ryddig og fint. Det er ganske slitsomt å ha masse slengte klær rundt på gulvet, som skjer litt for ofte. Det er nok ikke bare meg, hahah. Jeg tror det er ganske vanlig at ungdommer slenger ting rundt seg, så jeg er sikkert ikke den eneste. 

 

Har dere noen tips til hvilken musikk jeg kan ha på videoen?

Hva syntes dere? /  /  Gleder du deg?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg